Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~EdytQa | użytkownik

imię i nazwisko adresMiasto zarejestrowany19.09.2006 @16:39:24 ostatnio na stronie28.02.2008 @21:10:37



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty32 komentarze122 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~photogallery    10.04.2007 @08:11:57
Zgadza sie Twoje międzygórze Pozdrawiam !
ostatnio edytowane: 2007-04-10 08:12:10
~Fielinka    18.03.2007 @17:08:49
ludzie tak bardzo chcą byc wolni . . . a Ty pokazałas rzeczywistosc. . . no piekne no;] (nie wiem czy to bardziej przypadek ale mnei sie podoba;])
a Ty kolezanko skad jestes?..bo w któryms komentarzu przeczytałam ze góry masz na co dzien...ja tez mieszkam niedaleko takowych wiec zapytuję;]
-tanoi    15.03.2007 @22:00:07
faktycznie nie spojrzalem... obiecuje poprawe
~szklankaRUMU    21.01.2007 @20:06:39
ręka specjalnie materializujący sie cien
~mietaWczekoladzie    29.12.2006 @13:20:44
jak miło, ale ja chce isc na mietową z dwoma łyzeczkami cukru

prosze mu to przekazac
_______
telefonik
~waga27    14.12.2006 @12:33:32
nie ma za co
_______
i know i'm selfish i'm unkind
~majownik    14.12.2006 @12:04:12
thx
_______
Peace Love Community and Have a Fun
~hacker    10.12.2006 @21:35:48
ja niestety mam wolne miejsce
wyrosłem z miśków
_______
Dom Wariatów Sp. z o.o.
~LukaszUcho    08.12.2006 @16:09:31
Dzięki piękne za odwiedziny i komentarz ...
_______
Uśmiechnij się ...
O nic więcej nie proszę ...
~orelek99    25.11.2006 @21:02:32
prosze Cie bardzo
~Maciko    25.11.2006 @20:03:36
:0
~YuKoAlichinoSaN    25.11.2006 @18:16:38
jak ładne, to ocen pozdrawiam
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~YuKoAlichinoSaN    25.11.2006 @18:13:41
sama sama, to naprawde nic trudnego - nawlec kilka korali na kolko czy zylke
_______
nie mam kompleksow - najwidoczniej twoja praca jest beznadziejna
~sarraszka    21.11.2006 @21:18:13
ale sie ciesze!!!
_______

~Maciko    20.11.2006 @20:30:27
Heh
~krystianman    20.11.2006 @20:30:05
dzieki
~Maciko    20.11.2006 @18:59:04
Marzyciel racja:Dwpadaj częsiej i oceniaj zapraszam:D:

-Rose13    20.11.2006 @18:56:56
T0o dobrze, ze nie jesteś wściekła!
~JackFallon    05.11.2006 @16:52:20
nie no gdyby mi się nie podobało to napewno bym napisał :D

no to pewnie masz duży dostęp do roślinności leśnej i ciekawe widoki masz za oknem :D
~green    03.11.2006 @17:54:39
ooo ja tylko czynnie;p
no chyba ze ogladania jak gra reprezentacja:P
ale w klubie jakiś grasz czy tak tylko w szkole?
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~green    03.11.2006 @17:50:41
ooo no to ja czekam czekam :D:D
widzę ze interesujesz sie piłką nożną, tylko biernie czy też czynnie?
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~green    03.11.2006 @17:44:42
to dlaczego nie masz w galerii zadnych widoczków gór ?
są takie piękne
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~green    03.11.2006 @17:42:42
wow
gdybym mieszkałą w górach była bym w siódmym niebie ;p
a tak to jezdze tam okazyjnie
a szkoda, bo takie piękne miejsce
a gdzie konkretnie? :>
_______
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać."
~Skagen    09.10.2006 @18:38:22
powaznie? :D
~dankamy    30.09.2006 @17:49:36
you have seen my pic in many blogs??? where? of course thats mine
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt